Hvordan jeg trener magen (amaliemo)
Forside Legg meg til som venn Videoer Kontakt

Hvordan jeg trener magen



Det varierer veldig hvordan jeg trener magen min! Jeg gjør det omtrent hver dag. Så jeg tenkte å skrive ned en liten treningsøkt som et eksempel på hvordan jeg som oftest trener magen min! Er som oftest disse øvelsene det går igjen i, og tar denne treningsøkten ofte.

 Jeg gjør det forresten aldri i noe spesiell rekkefølge, jeg gjør litt her og litt der, jeg syntes det blir så kjedelig å holde på med en øvelse lenge.. Så jeg pleier å ta denne sånn 1 min her og 1 min der! Tar den et par ganger iløpet av en treningsøkt iallfall, kanskje rundt 3 ganger, prøver å ta den så mange ganger som mulig!

Slik gjør du:
1. Sett deg på en stol som er høy nok til at du kan svinge med beina uten å røre gulvet.
2. Sett deg på hendene dine.
3. Legg kroppsvekten over på hendene (som om du skal løfte baken fra stolen). Bøy knærne litt, og løft lårene ca. seks-åtte cm opp fra stolen. Senk dem langsomt og kontrollert.
4. Gjør øvelsen i minst ett minutt, og gjerne lenger.  

Kilde på bildet og forklaringen: http://iform.nu/trening/styrketrening/verdens-beste-mageovelse-er-karet    

Også tar jeg denne ca 2-3 ganger! Prøver å ta den 3 ganger, men er ikke ofte jeg orker! 



+ At jeg hopper tau innimellom i treningsøkten, hopper i 1 min, kanskje 3 ganger iløpet av en økt!

Det var bare et eksempel på en økt, dette er akkurat slik jeg trente igår.. Og det funker helt greit for meg!

- Trener du magen? Isåfall, hvordan? 






  • Design av: Ina Anjuta



    hits